חסכון בעלויות עובד מעביד
אין תשלום חופשות, ימי חג ומחלה, פנסיה, קרנות, ביטוחים, ופיצויים, אין שי לחג והחזרי נסיעות – אין עלויות מעביד!.
תשלום
אתם משלמים על עבודה נטו ומקבלים תמורה מלאה עבור שעות העבודה שלכם בעוד שתשלום למזכירה הינו עבור כל שעות העבודה ללא קשר לכמה עבדה בפועל.
ניצול מירבי של שעות העבודה
מנהלי משרד מרחוק מספיקים יותר כי הם עובדת לפי שעות ונמדדים לפי הספק בעוד שלמזכירה יש את כל היום והיא עובדת לאט יותר.
ניהול
עובדים מרחוק מנהלים את עצמם ואין צורך לנהל אותם.
ולא נשכח עבודה ירוקה
תורמים לסביבה ועובדים בצורה אקולוגית וחסכונית, ללא ניצול חשמל, נסיעות, ציוד משרדי ופסולת נוספת שאינה מתכלה.
הוצאות משרד
בעבודה מרחוק אין צורך לדאוג לעמדת מחשב, ציוד משרדי, עמדת קפה ומטבח, חשמל, מים ושכירות, ניקיון וכד'.
משרדנו מאפשר לעסקים, לחברות ולפרטיים ניהול צמוד מרגע יצירת הקשר איתנו.